טיפול בגלי הלם

במהלך הטיפולים מבוצעים ראיון יסודי להבנת מקור הכאב/מגבלה גופנית, בדיקה קלינית לשרירים ולמפרקים השונים,טיפול, חבישות ספורט, דיקור מערבי יבש,והדרכה מפורטת למטופלים כגון תרגילים מתאימים, הפסקת/המשך פעילות ועוד.

בנוסף משולבת בקליניקה טכנולוגיה חדשה בעולם השיקום, גלי הלם.

טיפול בגלי הלם

אבחון ובדיקה קלינית המבוצע ע”י פיזיותרפיסט מוסמך B.pt

שעת טיפול הכוללת בנוסף טכניקות מגע ודיקור מערבי יבש

הטיפול בגלי הלם החל בשנות ה-80 למטרת ריסוק אבנים בכליות , ועקב התוצאות המוכחות ויעילותו המוגברת, החלו בשימוש לפתרון בעיות אורטופדיות מגוונות במערכת השלד, שרירים ועצמות כגון: דורבן בכף הרגל, הסתיידויות וכאבים בגיד אכילס, גיד הפיקה, הסתיידויות בכתפיים, גידי השרוול המסובב בכתף, מרפק טניס, ועוד.

שיטת טיפול זו אינה כרוכה בפעולה פולשנית. מכשיר גלי הלם מסייע בטיפול לאזורים שנפגעו מהסתיידות גידים ודלקות אחרות בגידים, בכך שיוצר רעידות וויברציות , עד לפירוקן, מגביר את זרימת הדם במקום הפגוע, על ידי הרחבת כלי הדם וייצור כלי דם חדשים, ותורם להיעלמות הדלקת והכאב.

מכשיר הרדיאלספק, תוצרת ישראל medispec, מפיק גלי קול רדיאליים בלחץ נמוך, בתדירות של 10-20 פעמים בשנייה, ע”י ראשים בגדלים שונים ,על מנת לאפשר התאמה אופטימלית לגודל הרקמה המטופלת הפגועה (גיד ,הסתיידות , בורסה, פאסיה וכו’).

טיפול בגלי הלם לדורבן בעקב כף הרגל- פלאנטר פאציה/הסתיידויות גיד אכילס/מרפק

ריסוק מכאני של הסתיידויות – פירוק החומר שגרם לדלקת

← גירוי ליצירת כלי דם חדשים , בנוסף לשיפור קצב זרימת הדם ברקמה הפגועה

← הפחתת כאב

טיפול לאחר אבחון ובדיקה קלינית המבוצע ע”י פיזיותרפיסט מוסמך

טיפול בשילוב פיזיותרפיה ודיקור מערבי יבש

האצת השיקום וחזרה מהירה לפעילות מלאה ללא כאב!